TULAJDONOSI ASSZISZTENS

  • 2 hónap ezelőtt

Munka Részletek

  • ikon
    Kategória Adminisztráció, Irodai munka
  • ikon
    Közzétéve aug 25 ,2021

Munka Leírása

Nemzetközi cégcsoport tulajdonosának megbízásából keresünk munkatársat az alábbi pozícióba:

TULAJDONOSI ASSZISZTENS

Az álláshoz tartozó elvárások

Az ideális jelölt már komoly tapasztalattal rendelkezik, rendkívül gyorsan és könnyen tanul meg új dolgokat és gyorsan feltalálja magát új helyzetekben.
Marketing szemlélet
Online marketing eszközök ismerete előnyt jelent
Magas szintű angol nyelvtudás (nemzetközi ügyek intézéséhez napi szinten kell használni)
Teherbírás

A két legfontosabb feladatcsoport

Az újonnan induló üzletágak építésében, tesztelésében a tulajdonos segítése
A legfőbb szakmai kihívás a feladatok sokszínűsége, mely biztosítja a folyamatos tanulás, fejlődés lehetőségét.
A tulajdonos időről időre új üzletágakat indít, új vállalkozásokat épít, melyhez új területeket kell megismernie.
A meglévő üzletágakkal kapcsolatos tulajdonosi teendők szervezése
Ehhez folyamatos kapcsolattartásban kell lenni a cégcsoport működtetésében résztvevő kulcsszereplőkkel, pl. cégvezetők, könyvelők, IT, Marketing partnerek, jogászok stb.

Feladatok
Üzletvitellel, új üzletágak építésével kapcsolatos feladatok (újonnan induló üzletágak építése):
Közös ötletelés, és az ötletekből fejlesztési projektek összeállítása, majd azok végig menedzselése, elemzése, döntés előkészítése
Konkurencia elemzések készítése
Marketing anyagok előkészítése
Új online eszközök megismerése, meglévő működésbe illesztése

Meglévő üzletágakkal kapcsolatos teendők:
Meglévő cégekkel kapcsolatos teendők (belföldi és külföldi számlák kezelése, megküldése cégvezető(k), könyvelés számára, költségszámlák elszámolása, telefonos visszamérések készítése, cégvezetői jelentések átnézése)
Megbeszélések szervezése, megbeszélésekről jegyzőkönyvek készítése, a vállalt, megbeszélt feladatok nyomon követése, emlékeztetők készítése
Jogi ügyek nyilvántartása, menedzselése
Hatóságokkal kapcsolattartás

Amit kínálunk

Kiemelkedő fizetés
Stabil, hosszú távú munkahely
Dinamikusan fejlődő cégcsoport
Rugalmas munkavégzés, nincs szigorú munkaidő, az eredmény számít
Egyenes, őszinte, játszma mentes munkakultúra
Folyamatos fejlődési lehetőség
Barátságos légkör, összetartó csapat

Munkaidő: főállás
Munkába állás kezdete: ASAP

Állás, munka területe(i):
Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
Szakmai asszisztens
Személyi asszisztens
Marketing, Média, PR
Online marketing

Szükséges tapasztalat:
5-10 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:
Főiskola

Szükséges nyelvtudás:
Angol (Felsőfok/tárgyalóképes szint)

Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
Home office lehetőség

Jelentkezési feltételek:
Kérem, hogy a motivációs levelet az e-mail szöveges részébe írja (ne csatolt fájl legyen), és a következő kérdéseket feltétlenül válaszolja meg benne:

1. Mi a munkastílusa?
2. Mivel lehet Önt a legjobban motiválni?
3. Mi az, ami megragadta a figyelmét a hirdetésünkben?
4. Milyen eszközöket használ a feladatok és idő menedzselésére?
5. Mit vár el egy munkáltatótól ahhoz, hogy hosszú távon ott dolgozzon?

Munkavégzés helye

Budapest, de lehetséges 90% remote

Jelentkezés

Várjuk pályázatát (fényképes önéletrajz, motivációs levél, bruttó fizetési igény) a JELENTKEZÉS gombra kattintva!