Titkárságvezető, személyi asszisztens Teljes Munkaidős Munka

1 hete Adminisztráció, Irodai munka Budapest   69 megtekintés
Munkaleírás

Irodavezető, kommunikációs asszisztens

Kommunikációs tanácsadó céghez, budapesti irodánkba, irodavezető, kommunikációs asszisztens munkatársat keresünk.

Irodavezetőként feladatok:

- Recepció, vendégek fogadása, kínálása

- Telefonos és személyes ügyintézés

- Iroda rendben tartása

- Leltárkészlet kezelés, rendelések

- Postabontás, postai intézés

- Kapcsolattartás partnerekkel

- Szerződések, megrendelők, teljesítési igazolások előkészítése, rendszerezése

- Számlázás és banki ügyintézés, számlázó rendszer működtetése

- Elektronikus dokumentációk készítése: levelek, nyomtatványok, kimutatások, statisztikák, grafikonok, prezentációk, táblázatok, kiadványszerkesztés

- Jelenléti ív, megbeszéléseken jegyzőkönyv vezetése, egyéb adminisztráció

- Scannelés

- Sajtóközlemények írása

- Sajtóesemények szervezése

- Egyéb kommunikációs feladatok

- A tulajdonos és az ügyvezető napi munkájának támogatása

Munkakör betöltéséhez szükséges képességek, adottságok

- Jó szervezőkészség

- Átlagon felüli szóbeli és írásbeli kommunikációs képesség

- határozott, magabiztos fellépés

- Stressztűrő képesség, multitasking képesség

- Probléma-megoldó szemlélet

- Terhelhetőség, rugalmasság

- Precíz, pontos munkavégzés

- Önállóság

Szükséges képzettség:

- Diploma

- Számítógépes ismeretek: Word, Excel, Power Point, internet

Előny:

- 1-2 év releváns, hasonló munkakörben eltöltött tapasztalat

- kommunikációs végzettség

- középfokú angol nyelvtudás

- jogosítvány

- számlázó program használatának ismerete

Munkavégzés helye: Budapest, II. kerület

Munkaidő: heti öt nap, reggel 9:00-18:00, egy óra ebédszünettel

Jelentkezés fényképes, max. 1 oldalas önéletrajzzal a [email protected] címre.

Cég Leírása
PR, kommunikációs ügynökség