Szállítói számla adminisztrátor

Munka Részletek

  • ikon
    Kategória Pénzügyi asszisztens
  • ikon
    Műszak Reggeli
  • ikon
    Közzétéve aug 4 ,2021
  • ikon
    Pozicók száma 1 nyitott pozició
  • ikon
    Beosztás : Beosztott
  • ikon
    Munkatapasztalat : 1 év

Munka Leírása

Közgazdasági diplomád van és szeretnéd egy multinacionális vállalatnál beindítani a karrieredet? Ha olyan pozíciót keresel, ahol a számlázási folyamatokról angol nyelven minél szélesebb körű tapasztalatot sajátíthatsz el, akkor jelentkezz szállítói számla adminisztrátornak. Első körben, 1 év határozott idővel kezdhetnél, de a hosszabb távú együttműködés lehetősége is fenn áll.

Főbb feladatok

  • A bank beszállítói partnereitől érkező számlák kifizetésre való előkészítése a fő feladat.
  • Ehhez ellenőrizni kell, hogy a számlák különböző elemei (név, cím, összeg, stb.) mindenhol a szerződésben foglaltaknak megfelelően szerepelnek-e
  • Ha eltérést látsz, fel kell venned a kapcsolatot a külföldi beszállítókkal;
  • Mivel ez egy regionális pozíció, így több különböző országból érkező számlákkal foglalkozol majd. Emiatt különös figyelmet kell fordítani az adott ország pénzügyi, számviteli szabályaira (áfára vonatkozó szabályok stb).
  • Multinacionális vállalat révén különböző riportok készítésével is kiegészülhet a napi munka.

Munkakör betöltésének feltételei

  • Felsőfokú közgazdász végzettség (vagy folyamatban lévő tanulmány);
  • Aktív, megbízható, legalább középfokú angolnyelv-tudás (min. B2 szint);
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Microsoft Office, Excel magabiztos ismerete);
  • Microsoft Office programcsomag használata;
  • Önálló és precíz munkavégzés.

Amit kínálunk

  • Folyamatos fejlődési lehetőség;
  • Versenyképes juttatási csomag;
  • Stabilan működő szolgáltató központ;
  • AYCM Sport Kártya.