Munka Leírása
Közgazdasági diplomád van és szeretnéd egy multinacionális vállalatnál beindítani a karrieredet? Ha olyan pozíciót keresel, ahol a számlázási folyamatokról angol nyelven minél szélesebb körű tapasztalatot sajátíthatsz el, akkor jelentkezz szállítói számla adminisztrátornak. Első körben, 1 év határozott idővel kezdhetnél, de a hosszabb távú együttműködés lehetősége is fenn áll.
Főbb feladatok
- A bank beszállítói partnereitől érkező számlák kifizetésre való előkészítése a fő feladat.
- Ehhez ellenőrizni kell, hogy a számlák különböző elemei (név, cím, összeg, stb.) mindenhol a szerződésben foglaltaknak megfelelően szerepelnek-e
- Ha eltérést látsz, fel kell venned a kapcsolatot a külföldi beszállítókkal;
- Mivel ez egy regionális pozíció, így több különböző országból érkező számlákkal foglalkozol majd. Emiatt különös figyelmet kell fordítani az adott ország pénzügyi, számviteli szabályaira (áfára vonatkozó szabályok stb).
- Multinacionális vállalat révén különböző riportok készítésével is kiegészülhet a napi munka.
Munkakör betöltésének feltételei
- Felsőfokú közgazdász végzettség (vagy folyamatban lévő tanulmány);
- Aktív, megbízható, legalább középfokú angolnyelv-tudás (min. B2 szint);
- Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Microsoft Office, Excel magabiztos ismerete);
- Microsoft Office programcsomag használata;
- Önálló és precíz munkavégzés.
Amit kínálunk
- Folyamatos fejlődési lehetőség;
- Versenyképes juttatási csomag;
- Stabilan működő szolgáltató központ;
- AYCM Sport Kártya.
Megtekintés: 0