SEO & Content Manager Távmunka Munka

1 hete Marketing, Reklám, Média Budapest   56 megtekintés
Munkaleírás

Gyorsan növekvő pénzügyi cégként szeretnénk megtalálni a lendületes csapatunkba illő új online marketinges munkatársunkat.

Célunk, hogy pár éven belül teljesen átalakítsuk a hazai pénzügyek világát, átláthatóbbá, érthetőbbé és ügyfél-centrikusabbá tegyük ezt az iparágat és ehhez keresünk egy SEO és Content Managert, akinek a segítségével egyre több magas minőségű cikket tudunk készíteni és minél több emberhez juttathatjuk el az azokban szereplő, kulcsfontosságú információkat.

Egy jól gondolkodó, szorgalmas, lelkiismeretes és tanulni vágyó embert keresünk. A kiterjedt tapasztalat előny, de nem feltétel.

===================
Mit kellene csinálnod?
===================

- Tartalomkészítés menedzselése - A cég szövegírói által készített cikkek elkészülését A-tól Z-ig menedzselni, biztosítva a magas minőséget, helytálló tartalmat, nyelvhelyességet, olvashatóságot, érthető felépítést, brand-hű megjelenést.

- Cikkek minőségbiztosítása - Cikkek előkészítése, készítésének menedzselése, brief-ek összeállítása pénzügyi témában, szövegírókkal egyeztetés, minőségellenőrzés, szövegmódosítás, feltöltés menedzselése és ellenőrzése.

- Teljeskörű SEO - A weboldal on-site & off-site SEO optimalizálása a számunkra releváns témákban

- Teljeskörű content marketing - A tartalom gyártástól a disztribúcióig / forgalom generálásig, minőségi linképítés és PR tevékenység felépítése, szervezése, menedzsmentje.

- Community management - Közösségi média kommentek, kérdések, üzenetek kezelése, valamint posztok készítése, javítása, továbbgondolása

- Email marketing - Hírlevelek, email kampányok és email marketing kialakítása vagy abban aktív részvétel, és ezek menedzsmentje

- Minden egyéb írásos anyag - Segédanyagok, pdf-ek, tájékoztató anyagok, belső sablonok kialakítása és fejlesztése, karbantartása (alkalmanként megírása)

E területekben szerzett tapasztalat nem feltétlen szükséges, ha jól gondolkozol, tehetséges vagy, szorgalmas, lelkiismeretes, illetve élvezed a fejlődést és tanulást.

=======================
Mi jelenthet egy kis előnyt?
=======================

- Photoshop felhasználói szintű ismerete és szépérzék – ha ehhez értesz, akkor a cikkekhez a képeket neked kéne elkészítened vagy feljavítanod

- Google Docs és Asana felhasználói szintű ismerete – ezeket használjuk sokat a hétköznapi munka során

- Pénzügyekhez való affinitás - Alapszintű ismeretek pénzügy területen, gazdasági végzettség vagy legalább egy aktív érdeklődés a pénzügyek iránt

====================
Mit kínálunk számodra?
====================

Amennyiben te vagy az ideális új munkatársunk és neked is szimpatikus a cégünk és küldetésünk, az alábbiakat tudjuk nyújtani számodra:

1. Szakmailag izgalmas munka, nagy fejlődési lehetőséggel:

Vállalkozásunk a legizgalmasabb szakaszában van, éppen most tesszük le az alapjait annak, hogy egy kisvállalkozásból egy középméretű vállalkozássá váljunk. A céget jelentős növekedés jellemzi és számos területet még csak most alakítunk ki, így azokban meghatározó szerepet lehet vállalni.

Sok új dolgot próbálunk ki marketing szempontból, ahol újabb és újabb kihívásokkal találkozunk, melyeket sokszor közösen oldunk meg csapatmunkával. Ez tehát egy kiváló marketinges gyakorlóterep, ahol sok mindent ki lehet próbálni és közben együtt tudunk szakmailag is fejlődni.

2. Bárhonnan végezhető munka, rugalmas időbeosztással:

Nálunk egyáltalán nincs megkötve, hogy hol vagy mikor dolgozol. Jellemzően távolról dolgozunk egymással és a lényeg hogy a megbeszélt és rád bízott feladatok magas minőségben elkészüljenek a közösen megbeszélt határidőre és haladjon a rád bízott munka a megbeszélt ütemben.

3. Versenyképes fizetés:

Feladatkörtől, tapasztalattól és képességektől függően megállapodás szerint versenyképes fizetést kínálunk. Igény szerint megállapodhatunk órabéres, átalánydíjas vagy fix havi díjazásban is, a munkamódszeredtől és igényeidtől függően.

Ezzel kapcsolatban fontos a számlaképesség és alanyi adómentesség - Mivel teljes mértékben rugalmas a munkavégzés helye, időbeosztása és a napi munka során is fontos az eredmény- és megoldás orientált hozzáállás, ezért az ideális jelölt is egy vállalkozói szemléletű személy, aki rendelkezik saját (KATA, egyéni vagy bármilyen jogi formájú) vállalkozással.

4. Egymást támogató hozzáállás:

Ha bárki elakad egy nehezebb feladatban, nálunk nem számonkérés van, hanem közös segítség, hogy megtaláljuk azt az utat, amivel működni tud a kitűzött irány és elérhető legyen a kitűzött cél.

Mindenkit igyekszünk támogatni, hogy magából kihozza a maximumot és egy kicsit feszegesse a saját határait, azonban eközben mindig ügyelünk arra, hogy segítsük egymás munkáját és ne hagyjunk magára senkit, aki valóban igyekszik, csak nem találta meg még a megfelelő megoldást.

5. Hosszú távban gondolkodunk:

Ennek érdekében figyelünk munkatársunk jólétére és szakmai fejlődésére is. Célunk egy jó munkakörnyezet megteremtése és egy közösen fejlődő, kellemes légkörű csapat, akikkel egymást tudjuk segíteni, hogy minél jobbá váljunk a saját területükön.

=====================
Hogyan tudsz jelentkezni?
=====================

Először is látogass el weboldalunkra, ahol többet olvashatsz a cégünkről, a pozícióról és a számunkra ideális jelölt személyiségjegyeiről: https://nyugdijmaskeppen.hu/seo-es-content-manager

Amennyiben magadra ismertél a leírásunkból és úgy érzed, hogy Téged keresünk erre a pozícióra, akkor bátran jelentkezz hozzánk!

⚠️ Jelentkezési határidő: 2019 március 24. 24:00

Jelentkezéshez szükséges az alábbiak elküldése az ➡️ [email protected] ⬅️ email címre:

- Fényképes önéletrajz

- Rövid motivációs levél, amiben maximum 200-400 szóban (kb fél A4-es oldal) kifejted, hogy mi tetszett meg a pozícióban, miért ismertél magadra benne és miért szeretnél nálunk dolgozni

- Fizetési igény megjelölése

- Releváns referencia munka bemutatása, melyben részletesen kifejted és számunkra láthatóvá válik, hogy konkrétan miket csináltál adott pozícióban és milyen eredményekkel (pl.: organikus forgalom növelése X havi ezer látogatóval, stb.)

Várjuk jelentkezésedet!

Cég Leírása
A Life Plusz Kft. egy közel 40 szakemberből álló független biztosítás- és pénztárközvetítő alkusz társaság, amely már több mint 10 éve egy igencsak sajátos helyet foglal el az ügyfelek és a pénzintézetek között.
Mi ugyanis nem a biztosítók, pénztárak, bankok képviselői vagyunk, nem ők bíznak meg minket, nem nekik dolgozunk és nem is feladatunk az ő érdekeik figyelembe vétele.
Számunkra az ügyfelek adnak megbízást, az ügyfelek a mi főnökeink, így mi az ügyfelek érdekében végezzük el a pénzintézetek összehasonlítását és több hasonló pénzügyi megoldás esetén a mi feladatunk az ügyfelek számára legelőnyösebb megoldás ajánlása.