Irodavezető nemzetközi divatcéghez Teljes Munkaidős Munka

6 napja Adminisztráció, Irodai munka Budapest   40 megtekintés
Munkaleírás

IRODAMENEDZSERT keresünk nemzetközi divatcégünkhöz azonnali kezdéssel, teljes munkaidőben.

Munkája során szorosan fog együtt dolgozni az Adminisztrációs és HR Menedzserrel, és az alábbi feladatokat önállóan végzi majd:

- Megbeszélések egyeztetése a cégvezető számára
- Irodai kiadások napi szintű nyomonkövetése
- Kollégák utazásainak szervezése / utazási költségek nyomonkövetése
- Más részlegek munkáinak segítése igény esetén. (például nemzetközi küldemények feladása futárszolgálattal)
- Felvételi folyamatok segítése
- Iroda mindennapos felügyelete

Önt keressük, ha:
- Magabiztosan és folyékonyan ír és beszél angolul
- Nagyfokú precizitással és odafigyeléssel dolgozik
- Magabiztosan használja a MS Office programokat, különösen az Excel-t
- Egy kis létszámú nemzetközi csapat tagjakén, és önállóan is kiválóan tud dolgozni.
- Stressz tűrő képessége jó

Amit kínálunk:
- Versenyképes fizetés
- Kellemes belvárosi munkahelyi környezet
- Betekintés egy divatcég mindennapi életébe
- Nemzetközi kollégák, kellemes munkakörnyezet

Kérem az ANGOL NYELVŰ önéletrajzát és jelentkezését a [email protected] email címre az alábbi EMAIL TÁRGY megnevezéssel küldje: Office Manager Application

További információ rólunk:
http://dfointernational.com/
https://www.facebook.com/danubefashionoffice/

Cég Leírása
DFO is a Fashion Management and Market Development Group for China and Greater China markets. DFO operates a strong distribution model covering 5 product segments and over 60 international clothing and accessories brands. DFO’s customers include: Major international and local department store chains, multi-label boutiques, retail investment groups, and e-commerce retailers, including: Harvey Nichols, Galleries Lafayette, Jin Ying (Golden Eagle Group), Parkson, Graceland, Lori, Wolee, Shangpin, Secoo and Mei.com, among hundreds of others.DFO’s work has been featured on Business of Fashion, Jing Daily, Elle, and StyleTV, to name a few. With more than 1,000 industry buyers and press at DFO’s Shanghai Fashion Week showroom this season, DFO’s B2B platform is regarded one of the frontrunners in the industry.