Munkakörleírása, főbb feladatok:
– Sajátfejlesztésű elektronikus beszerzés támogató rendszer működésének elsajátításamagyar és angol nyelven
– Arendszeren futó projektek magyar és angol nyelvű levelezésének követése
– Telefonoshelpdesk és support az ügyfeleink részére magyar és angol nyelven
– Adminisztratívfeladatok magyar és angol nyelven
– Rendszertesztelés és riportok készítése
– Együttműködésa társirodáinkkal
Elvárások:
– középszintűangol nyelvtudás – írásban és szóban
-Kiváló kommunikációs és logikai készség
-Precíz munkavégzés
-Kiváló probléma felismerés és megoldókészség
-Elemző gondolkodásmód
-Önálló munkavégzés egyénileg és csapatban.
-Stressz és monotonitás tűrés
– Cégfilozófiávalvaló azonosulás
-Stabil informatikai tudás és felhasználói szintű ismeret (MS Office alaposismerete, Word, Excel, Power Point, Paint, Outlook)
-Rugalmas, türelmes hozzáállás
– angol ÉS magyar nyelvű önéletrajzokat, fizetési igény megjelölésévelvárunk az eeebid@eeebid.hu email címre!
Előny:
– beszerzés/IT support / helpdesk területen megszerzett legalább 1 éves tapasztalat
– egyébnyelv – lengyel, olasz – ismerete
– pályakezdőkjelentkezését is szívesen várjuk
Mit kínálunk:
– belső oktatás
– bejelentett,8 órás munkavégzés
– versenyképesfizetés
– barátságosmunkakörnyezet
– munkavégzéshelyszíne: Budapest, V. kerület