Adminisztrációs munkatárs Részmunkaidős Munka

1 hete Adminisztráció, Irodai munka Győr   122 megtekintés
Munkaleírás

Cégünk adminisztratív feladatok ellátására, részmunkaidős (6 óra) kollégát keres.

Elvárások: jó kommunikációs készség szóban és írásban, magabiztos számítógépes ismeretek (Office alkalmazások, internethasználat, levelezés). B kategóriás jogosítvány.

Előny: saját gépjármű, nyelvismeret.

Feladatok: kapcsolattartás partnereinkkel és a kollégákkal, postai és elektronikus ügyintézés, a napi és eseti papírmunka ellátása és rendszerezése.

Amit nyújt: megegyezés szerinti bérezés, biztos hosszú távú munkalehetőség, rugalmasság, részmunkaidő, fejlődési lehetőség.

Jelentkezéseket e-mailen az [email protected] címen, vagy telefonon a 70/ 327-0203-as számon várjuk.

Cég Leírása